Mr An

Idag åkte vi tukk tukk runt med Mr An till olika affärer.
När vi var i en affär överraskade vi honom med att han fick välja någon skjorta som han ville ha, och han blev jätte glad och fick världens största leénde på läpparna, det var så himla kul att se!
När han väl valt skjorta kunde han inte sluta le!



Här håller Mr An stolt i sin nya skjorta!
Nu är det dags för oss att sova, imorgon ska vi besöka olika skolor, det ska bli riktigt kul att se hur skolorna ser ut här!
Imrgon är vi även bortbjudna på mat till huset där det bodde fyra familjer, det kan bli en riktigt upplevelse att få äta deras mat!
Godnatt och kram på er där hemma!


Kommentarer
Postat av: HölmaPappsen

Mr. An ser väldigt glad ut för eran present.

Tänk på att äta upp all mat du bjuds på Eve, jag menar; du är ju inge kräsen när det kommer till mat ;-)

Vi hörs på SKYPE imorgon så får vi höra lite om barnens skolgång och även middagen, Kram på er.



Ps. Om jag för över 100:- till dig Eve innan du åker hem så vill jag att du köper något speciellt till något av barnen som har gjort speciellt intryck på dig. Insamlingen kan fortfarande pågå. Uppmanar fler att göra på detta sätt.

2011-11-01 @ 17:57:45
Postat av: Jenny

Jag har följt bloggen troget och blir väldigt rörd av det ni visar och berättar. Att två unga tjejer som ni tar detta initiativ, visar att alla har möjlighet att göra en insats, stor som liten.

Kramar

2011-11-02 @ 00:55:20
URL: http://www.encryptedmessage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0