Vilken dag!

Ojojoj vilken dag!
Idag känner vi att vi har haft turen med oss!
Vi drog in en stor summa pengar från två företag idag!
Både Däckson och Pm-hem bidrog med vår kampanj Diamant!

Senare åkte vi ner till Österledskyrkan som hade lovat att sponsra med en fotboll till barnen i Kambodja, och hem kom vi med en fotboll, bläckpennor, stiftpennor och en frisbi! TACK!!



Vi har även delat upp leksakerna nu som åker ner i en varsin resväska.
Kan ju passa på att säga eftersom det är jag som skriver detta inlägg just nu (Evelina)
att jag har packat ner kläder och leksaker och kom upp i 18 kg, och väskan får väga 20 kg
och då har jag inte packat någonting till mig själv!
Jag får ta packning till mig själv som handbagage ;)

La ni märke till vår nya header?
Tyckte faktiskt den blev riktigt bra!
Så småningom kommer även alla sponsorer att fyllas i headern.
Men det gör vi när vi är klara, vem vet, vi kanske får in någon med sponsor!



Ger dagens stora tack till Däckson och PM-hem som sponsrade oss med ett sånt stort bidrag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0